❤●•• ï¢ïñꧧ gïrl ••●❤

خدایا به امید {خودت} نه بنده های {بیخودت}

یـــــــــــــه ســــــــــوال

اگه بهت  بگم همین الان

یکی از ارزوهات براورده میشه,

چه آرزویـــــــــــی میکنی؟




نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت17:28---1 بهمن 1392
اپم
پاسخ:ویژژژژژژژژژژژژ


دخدری
ساعت12:34---1 بهمن 1392
فقط یه ارزو دارم اونم ......خب تموم شد خخ



به جون خودم شخصی بود
پاسخ:fباوووشه بابا


اعظم
ساعت13:45---30 دی 1392
آرزو میکردم
.
.
.
.
اصلا به تو چه ربطی داره؟ آخه تو میتونی منو به آرزوم برسونی که میپرسی خب نمیتونی پس منم نمیگم


آنیتا
ساعت13:29---30 دی 1392
تحفه پرفروش شه!!!خخخخخخخخخ
پاسخ:ووووویــــ رودل نکنی انقدبه تحفه می فکری


elnaz
ساعت13:54---28 دی 1392
ارزو میکنم به اون کسی که میخوام برسم
پاسخ:ایشالا بش برسی


♥ فاطمه ♥
ساعت19:59---27 دی 1392
آرزو ميكنم هيچوقت عزيزانم رو از دست ندم
پاسخ:ایشالله ولی فک کنم منظورمو خوب نفهمیدی باید بگی دقیقا الان چی میخوای


nazgol
ساعت19:57---27 دی 1392
دانشگاه دندون پزشکی قبول شم

راستی شنبه میری مدرسه ؟؟/
پاسخ:اره بابا قرار بود با یاسی نریم البته خیلیای دیگه هم قرار بود نیان ولی خوب...


المیرا
ساعت19:32---27 دی 1392
سلام!میشه بگی منظورت از دابل اس چی بود؟من نفهمیدم چی منظورت بود ولی حس میکنم بد متوجه شدی!امیدوارم اون جوری که حس میکنم نباشه!

چون مشهوربودنو ازون لحاظانمیبینم!
پاسخ:اهان پس اشتباه فهمیدم خوب من که فتم فقط حدس میزنم


یاسمن
ساعت18:14---27 دی 1392
من زیاد نمی دونم بیشتر کارا زیر سر راضیه ست!!

اما اگـــه بچه ها زیر حرفشون نزنن، بیشتر از نصف بچه ها نمیان...

به لیلا هم بگی خب؟؟
پاسخ: نمی دونم لیلا که میگه نمیشه رو حرف بچه ها حساب کرد میگه میام منم نمی دونم چیکار کنم


reyhane
ساعت10:45---27 دی 1392
سلام.چندباراومدم وبت ولی بازنمیشدواسم.خوبی؟؟؟؟
آرزومیکردم عشقم دوباره دوستم داشته باشه ومثل قبل بشه


الناز
ساعت10:37---27 دی 1392
منم مثل شیما ارزو میکنم
پاسخ:چه همه زرنگ شدن اورینـــ


دخدری
ساعت1:30---27 دی 1392
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی امتحان کن.
پاسخ:من به اینا اعتقاد ندارم بعدم من چه جوری کسیو که دوسش دارم ببوسم؟


الناز
ساعت0:40---27 دی 1392
نمیشه نگم

آپم
پاسخ:نه نمیشه نگیـــــــــ الان میامــــــــــ


الناز
ساعت23:15---26 دی 1392
در آغوشـــم کـ ِ مۓ گیــــــــــــــــــــــــرۓ

آنقــَــــَدر آرام مۓ شـــــــــــــــــــــوم

کـ ِ فـَـراموش مۓ کــــــــــــــــــــــنم

بـایـ ـد نفــس بکشـــــــــــــــم …


ᔕᖺᓮᙢᗩ
ساعت19:24---26 دی 1392
خب توهم برو یاد بگیر کـــاری نداره خیلی خوبـــه

نــــاراحتی گیـــتار میزنی خوشحـــالی گیتار میزنی خعلی حـــال میده
پاسخ:مگه به این راحتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامان بابام نمیذارن برم میگن بیشیت درستو بخون چندبار بهشون گفتم


ᙢᗩᖺᔕᗩ
ساعت19:02---26 دی 1392
کـــــنار عشقــم باشــــم واســـه همیــــشه

یاسمن
ساعت18:46---26 دی 1392
آخ یـادم رفت!
در این لحظه فقط می خوام نگرانی هام از بین بره!


یاسمن
ساعت18:46---26 دی 1392
سلام خوبی؟!

الآن که دارم اینو می نویسم باید تو راه برگشت از کلاس باشی!!

ببخشید نظرارو تایید نکردم هر وقت ، وقت کردم تاییدشون می کنم!

مهم نیست هر پستی که تو بذاری منم دوست دارم!!

مثلا این سوالت خیلی باحال بود!
پاسخ:میسی


المیرا
ساعت18:26---26 دی 1392
من میگم اما راجبش ازم نپرس چون نمیتونم توضیح بدم:Famous

المیرا
ساعت18:26---26 دی 1392
من میگم اما راجبش ازم نپرس چون نمیتونم توضح بدم:Famous
پاسخ:باووووشه ولی فک کنم حدس بزنم چرا


ᔕᖺᓮᙢᗩ
ساعت8:26---26 دی 1392
ارزو میــــــکنــم کـــه همـــــه ی ارزو هـــام براورده شـه
پاسخ:چه زرنگ خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 25 دی 1392 20:46 ღفاطҐﮧ♥ جۅכּےღ

<-PollName->

<-PollItems->

Free Lines - Link Select
کــد مـوس





onLoad and onUnload Example

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی



















آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

وقتی کسی رو دوست داری

کد آهنگ میخوای؟


هدایــت بـه بــآلآ

キティちゃあん!


امروز سوم دی ,تولد یاسمن جونه.زود بیاین تو پستی که واسش نوشتم بهش تیبریک بگین.

♂♥♀قالب های عاشـ . ـقونه جوجو و شوشو♂♥♀